Holadnia Dla Poloni
e-holandia.info  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Duuvelke
2008-07-23, 15:01
jakie szanse na pracę w zawodzie?
Autor Wiadomość
MartaZ-J 

Wysłany: 2008-07-23, 06:33   jakie szanse na pracę w zawodzie?

Witam! myślę o wyjeździe za granicę, pod uwagę biorę również Holandię, ponieważ znam biegle niemiecki, a mój mąż angielski i z posiadanych przeze mnie informacji, oboje byśmy się w tym kraju porozumieli. z wykształcenia jestem pedagogiem sp. promocja zdrowia i socjoterapia, a mój mąż informatykiem. czy mamy w Holandii szansę na pracę w zawodzie? zdaję sobie sprawę, że w moim przypadku sytuacja jest utrudniona, muszę nauczyć się norweskiego. chodzi mi jednak o to, czy mając wyższe wykształcenie w wymienionych zawodach również jest możliwość pracy dla Polaka w Holandii?

kowalma 

Wysłany: 2008-07-23, 09:17   

Ze znalezieniem pracy w branzy IT nie ma wiekszych problemow - CV polecam wrzucic na monsterboard.co.uk (bo jest po angielsku) i kraj w ktorym chce sie pracowac wybrac holandie.
Z samym niemieckim moze byc problem, natomiast angielski zna tutaj kazdy i nie bedize problemu sie dogadac.

Duuvelke 
JuniorAdmin

Pomogła: 16 razy
Wysłany: 2008-07-23, 15:01   Re: jakie szanse na pracę w zawodzie?

MartaZ-J napisał/a:
Witam! myślę o wyjeździe za granicę, pod uwagę biorę również Holandię, ponieważ znam biegle niemiecki, a mój mąż angielski i z posiadanych przeze mnie informacji, oboje byśmy się w tym kraju porozumieli. z wykształcenia jestem pedagogiem sp. promocja zdrowia i socjoterapia, a mój mąż informatykiem. czy mamy w Holandii szansę na pracę w zawodzie? zdaję sobie sprawę, że w moim przypadku sytuacja jest utrudniona, muszę nauczyć się norweskiego. chodzi mi jednak o to, czy mając wyższe wykształcenie w wymienionych zawodach również jest możliwość pracy dla Polaka w Holandii?