Holadnia Dla Poloni
e-holandia.info  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
INTERNET
Autor Wiadomość
MARZENA1969 

Pomogła: 2 razy
Wysłany: 2007-12-11, 15:39   INTERNET

Witajcie !
Mam pytanie odnosnie internetu . Od roku jestem uzytkownikiem pakietu internet+bellen w sieci Kpn . Co m-c place abonament okolo 50 Euro .
Kilka dni temu dostalam telefon od sieci Home z propozycja wyprobowania ich internetu .
Chyba sie nie zrozumielismy - mowie tylko po angielsku - bo dzis przyslano mi paczke , ze wszystkim do montazu ich internetu !
Nie wiem co mam zrobic w tej sytuacji ???
Czy warto wyprobowac Home , czy to jest dobra siec ? Czy poprostu zwrocic ta paczke ?
A jezeli uwazacie , ze to jest lepsza siec , to co w takim razie zrobic z KPN ?
Jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o te sprawy , prosze pomozcie mi :-(
Pozdrawiam

ajax4ever 

Wysłany: 2007-12-11, 15:46   Re: INTERNET

MARZENA1969 napisał/a:
Witajcie !
Mam pytanie odnosnie internetu . Od roku jestem uzytkownikiem pakietu internet+bellen w sieci Kpn . Co m-c place abonament okolo 50 Euro .
Kilka dni temu dostalam telefon od sieci Home z propozycja wyprobowania ich internetu .
Chyba sie nie zrozumielismy - mowie tylko po angielsku - bo dzis przyslano mi paczke , ze wszystkim do montazu ich internetu !
Nie wiem co mam zrobic w tej sytuacji ???
Czy warto wyprobowac Home , czy to jest dobra siec ? Czy poprostu zwrocic ta paczke ?
A jezeli uwazacie , ze to jest lepsza siec , to co w takim razie zrobic z KPN ?
Jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o te sprawy , prosze pomozcie mi :-(
Pozdrawiam